2010/10/02

02.10.2010: Today

Vaknade vid 9 i morse. Kände mig lite bakis, usch. 
Jag somnade om och vaknade sedan igen vid 11:55. 
Väckte Mattias


Det var en helt galen kväll igår. Den började tråkigt 
men slutade bra, så skönt!
Jag, Mattias & Zandra var på pubben, 
Dropkick.. den ända pubben vi har i Ronneby.
Tråkigt att vi inte har fler, pubben PC stängdes 
för ett litet tag sedan, det var tråkigt för att 
den pubben besökte man ofta.
Man träffade massa folk ute med.
Lindha var ute med sin pojkvän Mario. 
Under kvällens gång hände det massa saker, 
både tråkiga och roliga.
Jag och Lindha dansade mycket, det var verkligen skit kul. 
Vi fick igång några andra
som också började dansa, även bartendern :) haha.


Idag har jag tagit det lilla lugna. Softat med 
Tea och kikat runt lite på nätet och spelat lite spel.
Hittade spel som jag spelade mycket då jag var liten, 
nämligen Super Mario.
Det roliga är att jag minns många utav fusken ;) haha. 
Ladda ner Super Mario All-Stars här!


Hittade även ett annat kul spel, nämligen Harvest Moon
Har det spelet på PSone hemma.
Men hade ingen möjlighet att spela det så 
jag skaffade hem det på datorn. 
Ladda ner det här!




Nej, nu tror jag att jag lägger ner bloggandet för ikväll. 
Ha det bra, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.