2010/10/17

Today - Söndag

Vaknade 20 över 6 på morgon utav en mardröm.
Jag vaknade gråtandes, har inte gjort det på.. jag vet inte riktigt hur länge.
Min älskade pojkvän tröstade mig men jag kunde inte somna om
Drömmen var så verklig. Jag har bestämt mig för att skriva en bok.
Jag har redan påbörjat den, gjorde det halv 7 på morgonen.
Har dock bara hunnit klart med prologen till boken.

Sen efter någon timme kröp jag ner en stund till Mattias igen.
Jag kunde fortfarande inte sova, men Mattias sov som en liten
gris ;p haha, jag sminkade honom när han låg och sov. haha.
Söt blev han. Blev lite mascara och rött läppglans ;)

Senare kom syster Zandy och hämtade mig.
Vi drog till Karlshamn och hämtade en bebis till mig!
En kattunge på 5 månader, hans namn blev Zeppo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.