2010/11/20

Dålig uppdatering - Förlåt ♥

Äntligen är det helg.
Jag är ganska seg efter en vecka på praktiken.
Nu återstår bara 4 veckor :)
Jag längtar tills på Torsdag denna veckan som
kommer. För då ska jag på möte! (y)
Hoppas att mötet går bra.

Förövrigt så stör jag mig ganska mycket på
folk som bor i Ronneby.
Fattar inte hur folk orkar och hur de kan vara
så omogna i sin ålder.
Men men, jag tänker inte lägga ner energi på folk.
Så länge de inte stör mig undertiden då jag bor
i Ronneby så behöver jag inte ha några
tankar på att flytta till en annan stad.


Igår var jag hos Lindha på fest. Eller ja, jag festade
inte direkt. Blev bara ett glas vin och några cigg.
Lite musik var det också :)
Sen drog vi alla ner till dropkick, så fick jag ett
litet ryck och blev hungring, blev en pizza :p
Mums! Det var ett tag sedan jag åt pizza
så den gick ner!

Nu är det lördag och planerna för kvällen är att
ta det lite lungt. Kika på film och spela lite spel.
Blir även att ha lite Tea-frossa. I l♥ve tea! <3

Nej, nu blir det åter till uppdateringen av mitt spel.
Puss så länge!
xoxo

I´m the fucking awesome princess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.