2010/11/09

Sorry..

Glömmer helt bort att blogga.
Sorry
Jag har inte hunnit/haft lust med att sitta vid datorn 
på 2 dagar bara.
Höstlovet är slut och man har börjat på Praktiken igen.
6 veckor kvar (28 dagar).
Det är Tisdag och jag är redan trött, 
men jag får vell stå ut lite till(?)
Det är Onsdag redan i morgon och Fredag om 3 dagar..
så det ska nog gå bra.
Har kommit lite Praktikanter och 
några Prao-elever nu också :)
Det känns bra och är roligt, slipper man att vara ensam.
Man har någon att prata med. 
Finns inget bättre än sällskap.

I morgon kör vi igång med buffér igen, 300 pers bli det.
Låter mycket/jobbigt.. men det är det inte.
Var det i början bara. Förövrigt så är det ganska okej på
praktikplatsen, bortsätt från 3-4 saker.. men de 
tar jag inte upp här. 
Thats it ;)


Sitter hemma hos Zandy, har käkat lite 
och försökt stryka min skjorta.
Kan säga det att nej, det gick kanske inte så bra xD


Nej.. nu får det bli att ta ett litet bloss, dricka lite 
Tea och kanske spela något spel?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.