2010/12/22

Min kväll..

Nu har jag, Mattias och Zandra kollat färdigt
på en film, det var ett tag sedan jag såg den.
Det är sjukt rolig och sjukt bra.
Det är en film man kan se flera gånger om!
Filmen är ifrån 1985, men det är inget som stör mig.
Jag är ingen grafik geak som vissa andra ;)
Haha, nej men jaja.

Filmen heter The Goonies - Döskallegänget!
Det här är Sloth ifrån filmen. Fast jag kallar honom Slut xD



Filmen får: ★★★★★
För att det är så bra. En bra familjefilm.
Äventyrsfilm och komendifilm.
Den måste ses av alla.
Iallafall 1 gång.




Nu ska jag fortsätta resten av kvällen med
att spela mina spel och småkika lite på film.
Tea nästa! Ɛ>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.