2010/12/29

Mitt dagshoroskop!


Detta stämde in på mig idag, faktiskt en hel del.
Det är inte så vanligt att det gör det, fast jag kan vara
lite slarvig med att kolla mitt horoskop varje dag.

Men detta stämde in på mig som sagt och jag har
mått illa idag och haft lite magont, och det har just
med ekonomi m.m som det stod i mitt horoskop!
(Enligt Facebook).
Men imorgon ska jag uträtta lite ärenden,
ska ner till stan en runda och möta upp K.
Sen blir det även en liten fika på det!
Jag hoppas på de bästa beskedet, MEN
man ska aldrig ha för stora förhoppningar!

Kolla ditt horoskop här! (Enligt Facebook)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.