2010/12/02

Today

♥♥

Idag var det lite mer ös på praktiken.
Hade mycket att göra!
I morgon blir det mera och nästa vecka
blir det mycket varje dag, jag kommer till
att vara helt slut om kvällarna och sedan när
helgen kommer.

Pratade med en som jobbar på Ronneby brunn.
Jag frågade hur gammal hon var och så sa hon
att jag fick gissa.
Jag gissade på 45 typ.. men hon är 53.
Jag blev chockad, för att hon ser så ung och vacker ut.
Sen skulle hon gissa hur gammal jag är.
Hon trodde att jag var 25! ;o
Haha! Hon är den första som gissar på det.
I vanliga fall brukar folk gissa på
16, 18, 20 eller 21 typ.
Hur kunde jag vara 25 helt plötsligt?
Haha, kul att folk tycker olika :)

Fick inte tag på de Rosa uggsen idag.
De fanns inte i min storlek..
men får eventuellt inskaffa mig dem till helgen! :)


Nej.. nu ska jag ta det lite lungt och spela något spel.
pusspuss!

♥♥

1 kommentar:

  1. Det finns inget som passar dig!!!!!!
    Verken i storlek eller stil!!!!
    Du är otroligt ful och äcklig!

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.