2010/12/20

Today

Jaaa, då var den första dagen på mitt
Jullov bortsprungen ;)
Haha.. nae.. inte alls.
Har inte hunnit göra så mycket idag, har mest suttit
och snackat bort dagen, men det är ju bra :p
Och sedan har det hänt en sak som
gör mig FÖRBANNAD!! rent ut sagt!
Ja,ja sådant som händer i en liten håla
där det finns en hel del folks som snackar skit,
de lever på det.. för folk har inget liv.
JA! så var det med det, från det ena till det andra..
jag är gravid!! Nae.. inte alls.. skojar bara.
blah blah blah.. vad f*n ska jag skriva om?
Första gången jag får bloggtorka direkt när
jag håller på att skriva ett inlägg.

Förresten, jag var ute och gick idag.
Tog några bilder på äckelsnön vi har häär ;)


1 kommentar:

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.