2011/01/11

God kväll!

Moshi moshi alla sötnosar och fulingar :)
Idag började jag med nya ämnen i skolan och fortsatte
med ett som vi tyvärr fick lägga ner förra året för att läraren blev sjuk.
Har blivit en hel del djursnack idag, först på morgonen med I-vals
kursen Hundar som jag valt och senare på religion då vi skulle
berätta hur många djur vi har osv osv..

Fick även träffa min lilla tönt som jag inte har träffat på ett tag
och vi hade verkligen en hel del att prata om.

Var i karlskrona 2 ggr idag.. var där i kväll en runda också.
Mycket karlskrona idag, där jag knappt har varit på 15 veckor ungefär..

Sitter just nu och kikar runt på nätet och kikade in i min första blogg.
Det var roligt att kika i den lite, funderar på att läsa igenom alla mina bloggar
för det skulle varit kul, väcka minnen och så.
Men min gamla/första blogg hittar ni här:



Nej.. nog från mig idag..
nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
Sovmorgon i morgon, thumbs up!
Mahalo!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.