2011/01/30

Godnatt.

Säger godnatt till er nu mina kära läsare.
Ikväll har jag myst i rummet med tända ljus och spelat lite The Sims 3.
Blev att jag hann till och med publicera en ny del av Sally Smith också.
Nu ska jag strax ta en härlig dusch och sedan krypa ner och spela
på mitt kära och rosa lilla Nintendo DSi och sedan ska jag sova.
I morgon blir det skola, och efter skolan blir det till att gå på ett möte
16:00, efter det blir det förhoppningsvis till att skriva
på kontraktet till lägenheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.