2011/01/30

Stilar (Style)

[Bilder lånade utav Google] (Klicka på bilden för förstorning).
För att hitta en stil man trivs i borde man först lära känna sig själv
och tycka om sig själv.
Man ska inte ena dagen säga att man har stilen Punk och nästa dag
Rockabilly och sedan 3:dje dagen Kawaii.
Hur skulle det se ut? Kanske borde man blanda stilarna
och ha allt på en gång? NEJ!
Det funkar inte så, varje stil har sin idenditet
och olika färger, betydelser, ursprung m.m
Sedan ska man inte prata Style (stil) när man inte vet/kan
någonting om det?

_____________________________________________

Visst jag vad "dum" som kommenterade en blogg anonymt,
brukar inte göra det, men personen vet att det är jag för
liksom Hallå? Ip-adressen!
Men jag står för det jag skrev och jag tycker liksom att det är
störande när folk kommer och säger: "Jag är punkare",
"Jag är emo, för att jag skär mig!" Att skära sig är inte emo!
"Jag är Rockabilly för att jag har en rostig Volvo 240!"
Hallå? Rockabilly är 50-tal och då hade man fina ny-vaxade veteran bilar!
Blöj-raggare heter det med andra ord!
Visst man får klä sig som man vill, men man ska inte blanda stilar.
Tänk om man skulle blanda Rock och Hiphop?
tss.. skulle ha sätt för jävligt ut.

Som sagt man bör lära känna sig själv och ha bra självförtroende
innan man hittar sig EN stil som man känner sig bekväm i!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.