2011/02/19

Inflyttningsfest!


Hade min Inflyttingsfest igår!
Kvällen blev lyckad!
Festen började vi 18:00 men den första personen kom vid 18:45 typ.
Mikael min bror kom först, sen en tjej kompis Linn Hasselberg,
sen kom min syster Zandra, sen kom Moffe, sen kom Robina med
sin kille Anton, sen kom Palle, Simon, Claudia & Mosa!
Vi hade jätte trevligt, snackade och skrattade.
Kom in på lite små äckliga samtal x3
Haha, menmen.
Det värsta var att någon hade ring störingsjouren
så att en man från Securitas kom hit!
Gaah! Jag blev så arg.. "Det är många som har ringt
och klagat!, kan ni sänka musiken lite!?"
Asså? WTF! Vi hade inte ens hög musik på, det var
lagom så att alla kunde snacka utan att man skulle
behöva säga "VA!?".. folk har för ont i magen ..
Vi gick även runt och frågade vem det var som hade ringt,
men alla skyllde över på att det var någon annan ifrån ett annat hus.
Vadå? Så högt hörs det inte, det låter inte ens utanför mitt!
Vi hade inga fönster öppna heller.
Jaja, skit i samma...


Jag & Linn!
<3
Lite suddiga bilder, men kameran i min X8 suger :p
 Drinkar!

Piña Colada
Varm Choklad! Mums!

Mitt stökiga kök i morse. Nej! Jag drack ingen alkohol igår! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.