2011/02/22

Ny kategori!


Låg vaken till kl 03:00 inatt ungefär.
Jag låg och tänkte på att jag är en bra problemlösare, ja jag anser
att jag själv är det.
Jag är bra på att lösa andras problem, men inte alltid mina egna.
Mitt tillfälliga problem kom jag på i natt hur jag ska lösa det.
Jag känner mig stolt.
Jag lyssnar gärna på människor som har något att berätta och jag finns
där för den.

* Är det något du funderar på?
* Har frågor om?
* Vill lösa ett problem som du har? Om familj, kärlek, vänner
och varför inte ett om dig personligen?

Ni är välkomna att maila mig på:
darkrosestar@hotmail.com
döp mailrubriken med "Dilema".
Ni får skicka in det Anonymt om ni vill eller
med erat namn och ålder, yes you name it..
Jag lovar att försöka svara på era mail så fort jag kan!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.