2011/03/04

Moshi moshi!

Ja.. nu var jag dålig på att uppdatera igen >.<
haha.
Men tänkte berätta lite hur det ligger till hos mig och mitt
liv just nu :)
Jag och Mattias är tillsammans igen, vi blev tillsammans i
söndags (27/2 2011). Åhh jag är så lycklig att han
ville komma tillbaka till mig fast jag sårade honom
rejält.
Vi hade uppehåll i 2 veckor, eller ja.. det var ju slut.
Men vi kallar det de för att det var inte så länge iaf.
Nu är det Mars-månad.. och vi firar våran 1-årsdag då (24/3).
Mysigt!

Jag börjar känna mig mer och mer hemma i min lägenhet,
har bott här nu i 1 månad idag! :D
Niiiice!
Jag har fått hem soffa och soffbord och lite sådant,
har bara en säng att införskaffa mig och lite annat stuffs.

Skolan.. känns rätt okej.
Hänger lite efter.. eller lite o lite.. men det beror på hur man
ser det! Jag har ju haft fullt upp med mig, mitt liv och annat
som har varit jobbigt på den senaste tiden.
Men iallafall.. så har jag bestämt mig för att jag MÅSTE
palla mig upp ur sängen varje morgon för att dra till skolan.

Ja.. hmmm.. vad har jag mer att berätta?

Ja.. idag är det fredag och det betyder helg..
den ska jag spendera med min Mattias,
ska se vad vi ska hitta på.

Har diskat upp lite här hemma, plockat lite och så.
Ska plocka lite till sen dra iväg hem till Mattias,
så får vi se vart vi spenderar helgen.
Här eller hemma hos honom?
Eller en kväll här och en kväll där??
Jaja, vi får ta det som det kommer..
ja så får det bli!
Oseriös bild.. men ändå.. fu! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.