2011/03/22

Svar på kommentar


På dom pengarna, har man råd med både kläder 
(när man behöver det) och mat och sånt?
eller är det svårt att få det att räcka till precis
allt man behöver för en hel månad? 
Av AnonymSvar på kommentar kl.10:54


Svar:
Jag köper inte kläder varje månad, och jag köper mest när det är billigt.
Mat är inte så dyrt, man behöver inte köpa utav de dyra märkesvarorna.
Jag köper min mat på Willys och LIDL. Där är det billigt.
Jag köper mest mjölk och pålägg och så när det tar slut.
Köper inte så mycket mat varje månad då jag inte äter så mycket
(kan inte äta).
Sedan har jag min mobilräkning och interneträkning som jag betalar själv.
Denna månaden har blivit lite dyrare för att jag har min studentmössa att betala
och jag fick lite dyrare internet räkning i med
att den är nystartad, alltid dyrare första gången.
Man får köpa det viktigaste o när det är billigt eller
vänta med att köpa när man har råd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.