2011/04/16

1 Litre of Tears..

Då var första dagen av mina 10 dagars ledighet borta.
Har tillbringat den med massa folk som jag tycker om.
Först var jag hos Mattias & Marianne (sov där inatt).
Sedan gick jag hem för att äta frukost och fixa lite.
Drack Tea.
Ja, jag la ju in ett Videoinlägg tidigare att jag är tillbaka från bloggpausen. :)
Skönt det att jag känner att jag har båda fötterna på jorden nu.
Tidigare kändes mycket skit och meningslöst. Tänker inte gå in på vad som
har hänt mer än att det är slut mellan mig och Mattias.. igen :/
Jag vill verkligen vara med honom.

Varför jag umgås med honom när det är slut?
- Jo, för att vi är vänner. Behövs inte att diskuteras..

Träffade en nyfunnen vän idag med. Vi är ganska lika varandra i sättet
och så. Vi kollade på TV och drack Tea, snackade en hel del.
Tycker faktiskt det är skönt att man har någon man kan prata ut med ibland,
speciellt när de helst lyssnar, förstår och sitter i samma båt.

Efter det gick jag hem till Syster Zandy, sen kom Linn Hasselberg dit..
vi snackade lite och jag käkade choklad x3 haha ;D

Sen gick jag hem för att klockan var över 22, och det var ganska mörkt ute.

Nu sitter jag här och inte gör ett skit.. jo.. jag bloggar.. men ska snart krypa till
sängs och kika på 1 Litre of Tears. :)

Pusspuss...

Nytagen bild på Moi ^.^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.