2011/04/04

Moshi moshi!

Var hos tandläkaren idag.
Fick ont i hela käken och läspade som bara den efteråt.
Jag har hoppats på att jag blir av med tandställningen innan min
student, men enligt dem så tror de inte att det hinner bli klart.
Nästa gång jag ska dit så är det veckan innan studenten!
Och har jag TUR så kan de plocka bort den då!
Hoppas det iallafall :/

Har tagit det lugnt idag för det mesta, kikat igenom skolböckerna m.m

Träffade Linn Hasselberg en stund med och snackade lite sedan
tog vi en promenard, så skönt att röra på sig lite. :)
Hoppas att vi kan göra det oftare så att jag kan komma i form.
Haha. Kräver inte så mycket fysiskt till det.
Är inte många kilo jag behöver gå ner.

Jaja, ska snart kika på en film som Linn tipsade mig om, tror jag ta och ser
den när jag har krypt ner i sängen. Sparar avsnitten av "1 litre of tears" till
ett annat tillfälle. :)

Men nu ska jag avsluta mitt projekt.

Pusspuss!

1 kommentar:

  1. Hejsan, kikar in och hoppas att du får en riktigt bra dag :)
    btw, mysig blogg du har!
    kramkram

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.