2011/05/31

Ont.. ont.. ont!

Hej alla glada!
och alla ledsna och irriterade eller vad ni nu är! :)
Själv är jag en som har ONT!
Jag vaknade för en stund sedan, har inte alls sovit nått
speciellt bra inatt kan jag säga.
Men i alla fall.. var ute på Långö med klassen igår och
fikade och hittade på annat kul. När vi hade slutat och jag skulle
sätta mig på tåget hem så började det klia och svida på min rygg!
Jag hade bränt mig!! :(
Det var den fulaste brännan jag har sätt i hela mitt liv x)
Så fult att det är bränt efter Bh:banden och banden från linnet. ^-^
Mohaha!
Så där är en sak som jag har ont!
En annan sak är att jag har så sjuuuukt ont i tänderna efter jag varit
hos Tandläkaren igår! Buhu! -.-'
Det är synd om mig idag! Haha, nej skojar bara.

Nu sitter jag här i mina pyjamasbyxor, med pingviner på ^-^
Ska ta och vakna till lite och äta. Sen blir det till att softa för
det mesta idag, måste vila kroppen och huden för solbrännan!
Nahe gott folk, alla glada flickor och pojkar :3
Nu ska jag äta frukost!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.