2011/05/22

Tillbaka till helgen..

Tänkte ta och skriva lite om helgen.
Hmm.. vart ska jag börja?
Joo..

I Fredags så var det Mösspåtagning på Knuthahnskolan här i Ronneby.
Dr. Jekyl & Mr. Hyde hade lite just för Studenter.
Jag var där, träffade massa roliga och trevliga människor.
Många hade man inte sätt på en bra tag så det var riktigt kul :)
Sen så hände lite dramatiska saker.. eller ja.. mindre roliga.
1. En spilde ut sin Cider/ Öl på min vita klänning.
(vet vem det var) :P
2. Någon fimpade på min klänning 2 ggr så att det blev 2 hål :(
vet inte vem det var med.. jaja.. synd som f*n.
3. Folk var för fulla så det var en massa killar som stötte på en,
några försökte hångla upp en, en annan bara drog och slet i mig
för att han ville att jag skulle följa med han hem :s

Ja, men som folk redan vet så raggar jag aldrig ut, speciellt inte
på fyllan och inte bland fulla människor.
Jag dissar då.
+ att jag gillar en annan...

Jag var ute med min syster Zandra. Sen försvann hon och jag gick hem till henne.

Jag innan Utgången till JH

Jag innan jag hade fixat mig inför JH.

Whisky VS Tequila?

^-^


Lördag:
Vaknade upp med värsta huvudvärken, drog ner till affären för att köpa
kolsyrat vatten, LOKA! :3
Ja, jag var helt ofixad och okammad i håret xD men vem bryr sig.
Jag var faktiskt bakis, första gången på länge.
Köpte i alla fall 4 L Loka :)

Fick upp kontakten med en gammal vän med! Underbart! ^-^

Drog iväg senare på eftermiddagen till Maxi för att köpa lite gott.
Tog en filmkväll hemma med Zandra.
Kollade på "SATC 2" ( Sex and the City 2 )
sedan på en annan B-film.. "She's out of my league"



Sen somnade jag på soffan, så gick det nått trams på TV svt2 typ.
Zandra fick väcka mig flera ggr, sen gick jag och la mig i sängen.
Efter ett tag låg jag och garvade ihjäl mig, haha, vet inte varför xD


Söndag (TODAY):
Sov bort hela dagen nästan, steg upp och tog en kopp Tea,
första kopp Tea jag dryckit i helgen.. fyfy på mig!
Har varit trött idag så har inte gjort något speciellt.

När jag kom hem i dag så hade lilla Chrissan (Chris)
fått för sig hyss.. han hade hittat lite gott i mitt skafferi!
Fy fy på han! xD
Nu sitter jag hemma och bloggar, chattar med folket på MSN.
Har tänt lite ljus i detta taskiga regnovädret och lyssnar på lung
och mysig Asiatisk musik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.