2011/07/24

Godmorgon världen!

Fast ne, godmorgon allihopa!
Sitter och dricker mitt morgon Tea, fast enligt klockan är det inte morgon
utan lunchtid! Aa, det är så det kan vara. Sover för länge.
Borde kanske lägga mig vid 8-9 på kvällarna?
Då det är vardag, och försöka komma upp vid 7.
Jag lägger mig alltid vid 10-11 och kikar film,
sen sover jag när den är slut.
Ställer 3 klockor på mobilen, 08:00 09:00 10:00, men ändå vaknar jag 12-13!
Ni får gärna kommentera med lite tips på vad jag kan göra åt det! :)

Men i alla fall, sitter med en kopp Tea och fixar lite med datorn,
men den vill inte som jag vill!
Men ska försöka komma på en annan lösning..

2 kommentarer:

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.