2011/07/22

Godmorgon!

Nu är jag helt utvilad och uppstigen, har precis duschat,
druckit tea och ätit lite yogurt med musli.
Somnade runt 00:00 inatt och blev väckt vid 02:40 då
grannen var på min dörr och ringde och ropade på mig i brevlådan.
Så jag fick stiga upp.
Utanför stod 2 polisbilar! Wtf? ;o
Sen stack de och kom tillbaka lite senare, fast då var det 3 polisbilar
istället och de hade med sig hundar. Fattade nada ^_^ tss..
Jag vet inte allt som hade hänt, men vet i alla fall att grannarna hade fest
och spelade hög musik.
Men jag stördes inte utav det. Man lever bara en gång.
Men tyvärr finns det folk som gnäller över att man har kul!
Det finns dock en regel att det ska vara tyst kl 22 men det är ingen som
följer de reglerna länge.
Inte jag, tycker det är töntigt.. typ som man är på läger! xD
Det låter ju inte så mycket, lägenheterna är isolerad osv.
Men visst man ska visa hänsyn..
Jag kunde sova när de spelade :3
och jag bor ändå mer nära de som spelade än de som klagade x)
Haha. jaja, skit i samma. Man ska i alla fall ha kul så länge man lever!
Jag kunde inte somna om sen, så jag drog upp till grannen och höll
de sällskap! :3
Det var trevligt folk där.
Sen drog jag hem för att sova vid 5, och sov fram till 12.
Så ja, så har min natt sett ut! :P haha ^_^

1 kommentar:

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.