2011/07/25

M å n d a g.

Nu är det en ny vecka med nya händelser!
Förhoppningsvis!
Just nu tar jag dagarna som de kommer, har knappt något planerat.
Det ända som är planerat är att jag ska ringa ett viktigt samtal denna veckan.
Och nästa Tisdag, den 2 Augusti har jag bestämt med Lotta! :3

Idag umgicks jag med Malin en stund, det var riktigt trevligt.
Intressant pratstund hade vi! :3 Och hennes son Colin är bara föör söööt! ^_^
Kittlig liten pojke!
Hade riktigt trevligt, måste göras om!

När jag kom hem blev det dags för middag, var vrååålhungrig!
Blev lite korvstroganoff med ris! Gott var det!
Sen hängde jag en stund på Facebook och lyssnade på musik. :)

Nu sitter jag och väntar på att Tea-vattnet ska koka klart.
Kom precis ut från duschen och har tagit en ansiktsmask!
Blir till att ta det lugnt nu en stund och tänka på Finaste!
Innan jag kryper ner och kikar film.

Men ni får ha en fortsatt bra kväll/natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.