2011/07/26

T i s d a g.

Mesta tiden av denna dagen har bestått av musik och spel.
Fick ju hem mitt gamecard idag.
Zandra kom hit en runda också.

Så jag fixade middag till oss. :3


Blev kotlett med pommes! Mums! (sorry för sista bilden, hade börjat äta på maten innan jag tog bilden.)
Vi åt middag då som sagt och pratade lite allmänt.
Sen spelade vi en runda, för att jag behövde hjälp ;) haha.
Blev även en massa koppar tea på det med!

Nu ligger jag i sängen och har precis startat en film som jag ska se klart nu.
Men ni får ha en fortsatt bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej nu är alla idolbilder på bloggen uppe :)
    Vilken tycker du ska vinna? Rösta på dej själv elr be dina bloggläsare rösta på dej :)
    Vill du vinna? Spamma på :)
    http://daysofjenne.blogg.se/2011/july/vem-ska-vinna.html#comment

    SvaraRadera
  2. sv: kul att du är med och tävlar om iphoneskalet :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.