2011/08/28

Godmorgon!

Gick upp vid 10 idag, är inte bakis för jag drack knappt något igår.
Hur det var på festen igår?
- Hmm, har inte så mycket att säga om det men jag blev grymt
besviken! Jag var så inställd på att vi skulle ha sjukt roligt..
men det hela spårade ut...
NEJ, nog om det nu! Pallar inte bry mig just nu..

Var nyss en runda hos min granne och pratade lite :)
Trevligt!
Nu ska jag dricka lite tea och se om man kan fixa nått att äta!
Uppdaterar snart igen!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.