2011/08/01

Good?

Nu börjar jag känna lite att jag är på "fötterna" igen,
men inte helt. Är fortfarande saker som behövs lösas
och som jag borde ta itu med.
Jag menar inte att jag hänger löst i livet om det är det ni tror,
jag är inte självmordsbenägen utan har bara kommit
in i en svacka som är jobbig just nu, så kom inte med något sånt!

Jag kommer uppdatera lite mer senare
om vad jag har gjort då jag varit borta från bloggen.
Just nu ligger jag och kollar på ett avsnitt av Smallville.
Sen ska jag ut och plocka blåbär och sedan köpa vaniljsås!
Ska baka paj hos Zandra ikväll när hon slutar jobbet,
haha ;) Känner mig som en söt liten hemmafru!
Nej men.. ja, jag uppdaterar snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.