2011/08/31

I´m mad.

Kom hem lite innan 11 nu ikväll. Har varit iväg i stort sätt hela dagen.
Fixat hem mat och så.
Sen var jag hos Zandra en runda, sen drog Zandra, Jag och Lotta
in till Karlskrona för att äta lite på Mc donald´s.
Sjukt gott med en Milkshake för min hals! Hjälpte lite :)
Har kollat lite med kontantkort sedan jag kom hem.
Hade några hemma men de har slutat att gälla, sen hade jag ett oanvänt
Halebop som slutat gälla i Mars i år.. men min mobil är låst till Telenor! :/
Har ett Comviqkort oöppnat hemma om någon är intresserad btw! ;)

Men i alla fall.. beställde ett nytt kontantkort som kommer om 3-5
dagar, ska stå ut dem dagarna med.. redan varit utan mobil i 2 veckor
på Torsdag, det är illa.. för mig, haha :P

Så.. varför jag då är arg?
Fick reda på en sak idag att en person har sökt mig
så i morgon ska jag söka upp han och se vad det gäller.
Är så nervös och arg.. men får hoppas på det bästa!
Think positively! :)

Nu ska jag varma mig under ett täcke, för jag har frusit och hostat
i stort sätt hela dagen. Spela lite spel eller kika film nu.
Godnatt! ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.