2011/08/29

Kärlek ❤

Kärlek är du.
Kärlek är jag.
Kärlek är vi.
Kärlek är oss.

Kärlek är dina ögon.
Kärlek är mitt skratt.
Kärlek är hans leende.
Kärlek är hennes röst.

Kärlek är känslan av total lycka.
Kärlek är känslan av att vakna rätt.
Kärlek är känslan av att allt är perfekt.
Kärlek är känslan av att utan dig, inget mig.

Kärlek är minnen.
Kärlek är upplevelser.
Kärlek är äventyr.
Kärlek är resor.

Kärlek är din.
Kärlek är min.
Kärlek är vårt.
Kärlek är allt.

Kärlek är att se sig själv i någon annans ögon.
Kärlek är att vilja drunkna i någon annans doft.
Kärlek är att blint falla tillbaks i någon annans famn.
Kärlek är att längta oerhört mycket efter någon annans röst.


Kärlek är magi.
Kärlek är extas.
Kärlek är eufori.
Kärlek... bara är.


Follow Nanaki Hibiskus

1 kommentar:

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.