2011/08/31

Tonight @ Zandras Place.

Kom hem för en liten stund sedan men ska sticka snart igen!
Har varit nere på Ronnebyhus kontoret idag och sökte upp en
person som ville prata med mig men han var inte där så jag fick
lämna min mailadress.
Efter det drog jag till Zandra. Pratade lite, städade och handlade.
Ska snart dit igen för att jag ska sova där inatt för annars vaknar
jag inte i tid till Doktorn som jag ska till i morgon kl. 09:50! :/
Så det är diss, men ska nog gå bra!

Nu ska jag ta en kopp tea sen ska jag packa ner lite saker
och fixa en film sen drar jag till Zandra och sover där inatt!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.