2011/08/29

Trött!

Nu är jag helt klar med tvätten o städningen o allt,
nu är det mycket fräschare här! :)
Är lagom trött nu.
Ska dricka mitt kvällstea snart och äta något.
Har inte ätit något sedan jag kom hem ifrån arbetsförmedlingen vid 3-tiden.
Åt pytt i panna o drack en lättcider till det framför TV:n.
Självklart åt jag pytt i pannan med en massa vitlökskrydda på! ;) (  Smallville på TV:n! ^_^)
När jag kom hem så hade posten kommit.
Så innan för dörren låg 2 kuvert, ett bra och ett lite mindre bra..
Haha, jag vill flytta nu.. för en av mina grannar är löjlig och ringer o klagar ;)
Spelade inte ens högt.. överdrift!

Bilder jag tog i tvättstugan då jag tvättade innan och skulle vänta på att
tvättmaskinen skulle bli klar! ;)



Vet fortfarande inte riktigt varför jag kräktes i morse heller.
Just nu har jag ont i huvudet, i revbenen och hostar as hell! :(
Hoppas jag inte ska behöva bli sjuk nu med..
Kan vara troligt. Stod ute i regnet i Lördags med mina vänner o frös!
Jaja, hoppas på att det känns bättre när jag har kryp ner i sängen!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.