2011/09/23

Fredag.

Har inte blivit någon uppdatering idag för att jag har inte haft tid och knappt
varit hemma idag.
Var på "Från Job till Jobb" idag mellan 08:30 - 15:00.
Skulle egentligen ha slutat kl 12-tiden idag men var tvungen att skriva klart
mitt CV och mitt Personliga brev.
Skönt att det är klart! :)
Efter jag var klar på Lernia gick jag hem till Zandra och snodde åt mig
en kopp kaffe! ;) Störde henne lite med, sen drog jag hem för att jag skulle fixa
lite saker. Var inte hemma så länge alls innan jag fick för mig att dra bort en runda
till Mikael och Ange för att äta glass i stora lass! Haha. Blev en kopp kaffe där med.
Har blivit att jag har bytt ut mitt Tea till massa Kaffe och Cappuccino istället! ;)
Vet faktiskt inte varför, förr tyckte jag inte ens om att dricka Kaffe.
Men i alla fall, hade trevligt hemma hos Mikael och Ange.
Skrattade åt allt, så kom vi in på massa konstiga samtalsämnen, lite dirtytalk
blev det allt! Fattar inte varför ;) Givetvis mitt fel, ohyes!
Kändes riktigt skönt att avsluta en bit utav dagen med nått trevligt när den inte
började så speciellt bra!

Haha, vet ni vad jag har gjort!!??
Igår så gick jag hem i ösregn i en tung kasse med massa grejer.
Så det första jag gjorde när jag kom hem så slängde jag in paraplyet i badkaret sen
stängde jag dörren och gick in och gjorde lite nytta som vanligt utan att tänka på
annat. Så i morse när jag skulle gå hemifrån så fick jag leta ett tag efter mina
nycklar. Jag letade i väskan och kollade om de hängde på en krok på hatthyllan..
men de var inte där.. hittade inte dem, tänkte vart har de tagit vägen ?? :s
Så, jag gick utanför lägenhetsdörren... och där i nyckelhålet SATT DEM!
Hade tur att de ens satt kvar, finns ju oärliga människor och så.
Så kan det gå till om man har brottom! Så kan be er, "kolla en extra
gång bakom axeln!" Annars gör ni kanske klumpigheter som jag! ;)

Men nog om det, kom hem för en stund sedan. Ska ta och värva ner lite
och avsluta kvällen med sånt som jag tycker är kul. Så ni får ha en
fortsatt bra/trevlig kväll och natt alla!

- Det spelar ingen roll vad jag gör
när du värken ser eller hör..


Follow Nanaki Hibiskus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.