2011/09/20

Fyller snart 20 hela år!

Detta önskar jag mig i 20års-present!
* En ny tvättkorg - Behöver en för att den gamla är sliten och går inte att stänga.
* En ny plattång - För att min favoritplattång dog nyligen 
och för att dem jag har inte funkar riktigt och börjar ge sig. (Helst en Rosa)
* En ny digitalkamera - Så att jag kan ta mer och bättre bilder än mina
tråkiga mobilbilder ;) (Helst Rosa den med!)
* The Sims 3: Husdjur! - Släpps nu i höst, vill ha! 
* The Sims SimPoints Card - Så att jag kan shoppa online på TheSims3.com,
vill ha den nya världen/staden Hidden Springs!
* Pengar - Är väl aldrig fel? Har alltid användning för det och jag kan köpa någon
liten pryl för dem om man inte vet vad man ska ge mig i present! :)

UTÖVER DETTA önskar jag mig en TREVLIG FÖDELSEDAG & KANSKE
EN FEST!? :D

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.