2011/09/26

Hennes & Mauritz (H&M) till Sydostasien!

Hennes & Mauritz har nu gått på sparlåga och tagit första steget in i Sydostasien!
Jag tycker att det är jätte kul! För att H&M är en av mina favorit butiker när det
gäller klädbutiker. Jag älskar asien, de har så mycket i asien som är värt att
se och uppleva.
Min dröm är att någon gång köpa ett hus i asien, tror faktiskt det hade blivit
i Thailand i så fall, för det är så fint land! Så kan man åka dit och bo där
när det är dags för semester! Eller kanske bara resa dit någon gång
eller några gånger! :)
Då har säkert H&M nått Thailand också! Just nu har det kommit till Singapore.
Har då en favorit butik att besöka. Asien har massa fina butiker man kan
besöka, men H&M.. jag älskar det!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.