2011/09/11

söndag.

Sov länge idag. Gick och la mig kl. 3 inatt.
Vaknade kl 16.. så jag sov i hela 13 timmar! Oj! ;)
Haha..
Zandra kom hit i går kväll också, så vi satt och snackade lite.
Sen drog vi ner till Valentino i stan och hämtade Pizza.
Sen spelade vi hela kvällen och halva natten!

Hade ställt väckarklockan på 10, men hade stängt av den i sömnen!
Antar att jag behövde dessa timmarna sömn.

Har spelat Maple Story AdventuresFacebook hela dagen typ.
Sen kikade jag på Idol 2011 och åt upp resterna av Pizzan sedan igår.

Ska snart lägga mig för ska upp kl 8 eller halv 9 imon.
Dra till Karlshamn i morgon med K och kika runt i stan och kanske ta en fika!
Blir trevligt!

Follow Nanaki Hibiskus

1 kommentar:

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.