2011/09/29

Torsdag.

Vaknade idag utav att Zandra ringde och väckte mig, haha brukar hon
aldrig göra! :) Jag steg upp och gjorde mig i ordning och åt frukost,
blev havregrynsgröt och en kopp tea, det satt fint.
Sen var det dags att dra till Jobbcoachen.
Var inte där så länge, hoppade ju in i Serverings Utbildningen idag.
Det har redan gått i 2 veckor men gick bra att hoppa in ändå, jag har ju
redan gått denna på gymnasiet, så jag har redan gjort detta innan.
Går bara denna för att komplettera lite och så! :)

Slutade kl 16 idag, det var riktigt länge kände jag, så det var lite
smådrygt de sista timmarna.
Handlade lite sen drog jag hem till Zandra en runda.
Hon var riktigt glad! :D och jag också, för hennes skull!

Blev inte så att jag stannade där för länge för helt plötsligt så var kl 18
så jag drog hemåt, var inom Mikaels och hämtade hans lägenhetsnyklar
också för att jag ska passa hans katter i helgen. Wow, ha hand om 5
djur i helgen! ;) haha.
Det ska nog gå bra.


Nu sitter jag och lyssnar på musik och när Otto springer i
sitt j*vla hjul, det irriterar lite, speciellt nu när klockan börjar 
dra ihop sig mot läggdags! Det är en dag i morgon också.
Chu ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.