2011/09/22

Wierdo..

Ville bara få säga att jag är trött på en viss person som tror att hon
är nått och hon går omkring och tror att hon är så perfekt
och tror en massa om att jag snackar skit om henne när jag inte gör det!
Jag slutade bry mig om henne för flera månader sedan.

Så nej! Jag snackar inte skit om dig i stan till folk om du tror det!
Är nästan aldrig i stan, och då menar jag Ronneby!
Du får tro vad du vill, men tycker att du ska inse den riktiga faktan
innan du dömmer och anklagar folk!
Mycket omoget och dålig stil tycker jag.
och du ska vara 5 år äldre än mig

Nej, jag är verkligen inte avundsjuk på ditt utseende och ditt liv
om du tror det, för jag är nöjd med mitt som jag har, 
allt handlar inte om att man ska vara smal och att ha flera falska vänner!
Allt handlar om insidan! Att visa respekt, älska sig själv för
att kunna bli älskad av andra, och inte dömma folk
för deras utseende. Jag är perfekt som jag är! Och jag älskar mig själv!
Kanske ska du också lära dig det någon dag??

Och anledningen för att jag skriver det här är för att jag inte kan
kontakta dig för att du har blockerat mig från flera sidor på Internet,
och för att jag vet att du brukar läsa min blogg!

Du vet vem du är! Så ta hand om dig och inse innan du dömmer! ~
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.