2011/10/31

2011年10月31日 ~ Måndag.

Förlåt för att jag uppdaterar dåligt, men känner att jag knappt hinner
med det. Har Praktik mellan 8-14 eller 9-15 varje dag.
Sen efter det så brukar jag göra lite ärenden.
Dels så är det mycket på gång denna veckan.
Jag fyller år snart och jag ska ha en stor fest på Lördag och har
mycket att fixa inför den. Handla och så.
Ska fixa lite saker varje dag efter Praktiken denna veckan så jag
kommer knappt till att ha tid över till att blogga.
Kommer nog bara slänga in några blogginlägg på kvällarna.
Det är mest denna veckan som är lite tight om tid och så.
Annars kommer jag till att blogga som vanligt eller
kanske försöka blogga mer nästa vecka.
Men lovar att ni ska få minst 1 inlägg om dagen denna veckan.
Ikväll har jag varit hos min Pappa och haft "kalas" eller
vad man nu ska kalla det, men vi firade mig i alla fall.
Fyller som sagt snart år. Kom hem för en stund sedan och
kan faktikst knappt hålla ögonen öppna, är ganska seg efter dagen.
Ska göra mig i ordning och fixa. Sen ska jag krypa ner och kika film, sova.
Är en ny dag i morgon! =)
Chu ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.