2011/10/11

Finally!

Blev nyss klar med Installationen av alla mina The Sims 3 spel!
Så skönt att det är klart! Tog tid.
Blev lite rädd när jag skulle installera sista spelet för att det blev
fel mitt i installationen 3 gånger, trodde skivan var förstörd.
Men funkade efter jag putsade av den lite.
Inte en chans att det blir fel på mina Sims spel skivor när jag är
så himla rädd om dem! Simsnörd


Nu ska jag bara fixa med mappen också,
så kan jag börja spela igen! Wiie!


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.