2011/10/07

Fredag.

Sov till 12 idag. Var riktigt seg på att ta mig upp ur sängen.
Visst jag vaknade utav att Chris stod och skrek rakt upp i ansiktet på
mig vid 7, men det fanns vissa som inte reagerade på det ;) Haha.
Jag gick upp då och gav Chris och Celine mat och nytt vatten, sen gick
jag och la mig igen hos babe. ♥

Åt frukost vid ett, sen efter det drog jag bort en runda till Mikael och Ange
och snackade lite. Vid 15 drog jag hem till Zandra och höll henne sällskap på
en kopp kaffe efter hon hade slutat jobbet. Trevligt. Men hon var seg,
så jag tänkte att hon fick vila lite så att hon piggnar till framåt kvällen då
hon ska vara med din pojkvän.

När jag kom hem var det städning på Schemat.
Jag dammsugade, bäddade rent och gjorde det lite snyggt här hemma.
Borstade även Chris, för att han fäller så mycket.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och är rastlös!
Vill hitta på något kul!
Men får se vad resten av kvällen har att erbjuda,
ska i alla fall fördriva tiden med att spela Maple Story
på Facebook, ska dricka tea med för har ont i halsen!
Hoppas jag inte blir sjuk nu bara!
Det är så kallt ute nu, och jag frös om öronen när jag var ute innan.
Så jag provade min mössa. xD

Haha, fail! ;)
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.