2011/10/14

Friday, I'm in love..

Försov mig idag, när jag vaknade var kl 11:45!
Fattar inte varför jag inte hörde väckarklockan!? :/
Dock så somnade jag inte förrens sent igår och jag mådde inte alls
bra när jag gick till sängs av olika anledningar som jag inte orkar ta
upp just nu, helt onödigt när det nu äntligen är fredag och jag sitter och planerar
lite inför helgen, se vad man kan hitta på för kul.
Troligen någon spontan-fest ikväll och sedan utgång på Puls kanske?
Får se hur det blir med det..

Min frukost idag blev en liten yougurt och en kopp tea. 
Jag vet att det är stökigt vid mitt databord.. men det är ju min arbetsplats. Eh?

Har precis uppdaterat min Xperia X8 (mobilen).
De flesta kontakterna försvann men jag lyckades rädda dem och få tillbaka dem ;)
Inte mindre IQ-befriad än alla andra när det gäller tekninska prylar, utan jag
är duktig på det! Slipper fråga efter allas nummer för att jag är så himla bra! ;)
Haha. Nej, nu ska jag inte vara sådan, men folk borde lära sig vad backup
och säkerhetskopiering är och vad det ANVÄNDS till! ;)
Retards ;)
Dock försvann alla appar jag hade laddat ner, men de går jag att ladda ner igen.

Idag är jag inte snäll.. och varför ska man vara snäll alla dagar?
Varför ska man vara snäll när alla andra är otrevliga?
Jo det kan man klura på om man vill, dock behövs det inte för min del.
Men i min värld existerar inte egoister, slampor och wannabe me:s ;)

Nog om det.

Sitter i alla fall och planerar helgen och lyssnar på musik.
Känner mig ganska på topp idag, oavsett gårdagens händelse..
Ska nog klä mig lite snart, sitter fortfarande i bara underkläder
och klockan är 14 ? Men, det är freeedaaaag! ;)

Chris är fortfarande sjuk, men på bättringsvägar.
Ska Avmaska honom, han ligger just nu i hallen och sover på mina skor :3
Celine är hos mig.
Så underbara är dem! Älskar!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.