2011/10/15

Friday - Party!

Blev lite ändrade planer igår.
Skulle först ha umgåtts med Linn och kikat på Idol med henne.
Fast blev inte så, lite dålig stil av mig :/ Men hon sa att det var okej.
Så hoppas att det är cool lugnt som det verkade.

Drog hem till Emma, som hade en lite fest hos sig.
Hade sjukt kul, och det måste göras om!
På festen var även Peter, Macke och Nadja.
Sen kom det en till tjej, Jannike. Alltid kul att lära känna nytt folk.
Kände endast Macke och Emma som hade festen sedan innan.

Satt och drack lite, snackade, skrattade, lyssnade på musik och sjöng,
ja sådant man gör på en fest. Smakade även en bit av en tacogratäng som Emma
hade gjort, smakade utsökt!

Blev utgång också. Vi drog till Puls.
Var ganska dött där när vi kom, men vi var där ganska tidigt.
Runt 10-11 kanske.
Intog dansgolvet direkt.
Skönt att dansa av sig.
På dansgolvet var det inte så många,
4 Asiat-tjejer som var sjukt roliga att dansa med.
Sen gick Emma och Nadja iväg så skulle
jag dra efter dem, men det var inte så populärt
hos Asiaterna, de ville att jag skulle stanna kvar och dansa med dem.
Så sött! De frågade mig vilket land jag var ifrån för att jag hade mörkt hår.
Men talade om för dem att jag är Svensk och att min naturliga hårfärg är blond.
Sen började de kommentera mina boobs (bröst)! Haha. De bara började
shaking ass and boobs! Riktigt kul med folk som kan bjuda på sig lite.
Men det får inte bli för överdrivet, typ folk som trycker upp sig mot väggen
och sexar sig lite.. visst man gör som man vill men man behöver som sagt
inte överdriva med det där ;)
Jag ägde dansgolvet ett tag, riktigt kul och många dansade runt mig.
Sen kom det bara fler och fler som ville dansa.
Roligt att man kan få ingång folket istället för att bara låta de sitta vid
ett bord och glo, men det får man göra om man hellre vill det.
Är upp till var och en, men man ska bjuda på sig själv som sagt!
Sen var det så roligt, förjag stod och dansade med en kille för
skojs skull så kom de 2 brudar som skulle dansa med honom
och bara tryckte upp han i väggen och juckade mot han.
Killens kompis blev typ sur och tyckte det var omoget och bara drog väck dem ;)
Haha, sådan roligt syn när brudar blir dissad av en kille på det viset.

Höll säkert på att dansa i 3-4 timmar där inne och blev bjuden
på vin av tjejerna som var där och dansade.
Drack även lite drinkar också som man fick smaka av.

Sen kom Peter, vi dansade lite sen drog vi hem mot Emmas för att han
skulle sova där, jag gick samma håll för jag skulle gå Utmärksvägen
via Knuthahn skolan hem.
Men Emma var så söt så hon lät mig sova på hennes soffa.
Var så bitande kallt ute och de ville inte att jag skulle gå hem själv.
Får lätt Urinvägsinfektion och problem med mina njurar om det är
för kallt ute.

Vaknade upp på Emmas soffa idag, sov till 10:15 typ.
Så det var inte så farligt.
Steg upp och drack ett glas vatten och gick sedan bort till gamla Statoil
där Zandra kom och hämtade mig så följde jag med henne hem.
Drack kaffe och snackade lite. Laddade hem massa spel
till mobilen också, bland annat Wordfeud och Angrybirds :)
Satt och spelade hela tiden typ, beroende framkallande!
Vi poppade även lite kastrullpopcorn och kikade film.
Sen drog jag hem till mitt.

Sitter just nu hemma och ska snart ta mig nått att äta, är jätte hungrig!
Efter det så ska jag ladda ner mina kära Online spel, sen ska jag kika
vidare på NANAナナ, avsnitt 7 / 50! ;)
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.