2011/10/13

Frukost!


Godmorgon, godmiddag!
Sitter och äter frukost just nu.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Finns inte så mycket att göra.
Chris har blivit sjuk igen så han ligger här hos mig i sängen,
jag tycker så synd om sötnosen :(

Ska städa lite och fixa efter jag ätit upp min frukost och har diskat.
Har min rentvättade tvätt att vika ihop och lägga på sina platser också.
Så blir väl till att pyssla med det dessa närmsta timmarna,
sen får jag se vad resten av dagen har att erbjuda!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.