2011/10/08

Lördag.

Hej alla glada (och sura).
Var uppe i normal tid i morse, vid halv 10.
Somnade inte förens halv 4 inatt. Grannen började spela gitarr och sjunga
kl 3 på natten. Så störande. Visst det lät bra och så, men man kan väl spela
på dagtid istället?
Nåja, ingen fara, jag är utvilad i alla fall och det är viktigast.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Får helt enkelt se vad dagen
har att erbjuda.

Jag har tränat lite här hemma idag. Sitter just nu och sjunger lite..
Ja, det låter säkert förj'vligt men skit i samma! :D Haha.
Ska alldeles strax göra mig i ordning och sedan ta och sätta igång
någon serie och dricka tea som tidsfördriv. Spela lite The Sims också! :)

Ååh, jag är kär. Vi ha ny laptop. Min är 3 år gammal nu, 28 September..
Haha, kom och tänka på att det är ofta att det blir stora diskussioner i mina
Facebook statusar. Haha, börjar alltid med att man diskuterar en sak
och sedan är det alltid någon som kommer och ändrar samtalsämnen
till nasty things! ;)
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.