2011/10/10

Måndag.

Idag har jag hjälpt Ange och Mikael och flytta möbler och varit på tippen.
Var även med dem och åt på Romanzia, blev en kebab i bröd & en cola
för min del. De bjöd mig som tack för hjälpen. Man ska ju ge och ta, men
det bästa är att ge utan att ta :)
Postade även ett brev på försäkringskassan idag, skönt att det blev av i tid.
Hängde en stund med Mikael & Ange hemma hos dem, Zandra kom också
inom en runda. Vi drack kaffe och kollade på knäppa videor på Youtube.
Sen var jag och Ange nere en runda i Espehallen för vi skulle handla lite,
mjölk för min del.

Mikael i sin gamla soffa! ;) Haha, tycker att bilden blev så klockren!

Jag står på släpet. Vet att mitt hår är fail, men det små duggade och då blir mitt hår lockigt. Liten sneakpeak på min Outfit idag. Jag bjuder på bilden.

Nu är jag hemma och sitter här och fixar ner program som jag behöver
till datorn, jag har ju som sagt installerat om datorn till Windows 7
för några dagar sedan, så nu har jag tid att fixa ner dem.
Har bara nått Virusprogram kvar, sen ska jag ladda ner mina spel också ;)
Ska ta mig en Cappuccino nu, för var ett par dagar sedan jag drack det sist.

Edit; Har varit Singel i 6 månader idag (ett halvår)


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.