2011/10/24

Måndag.

Vaknade 6:20 idag, steg upp och gjorde mig i ordning.
Jag var pigg och glad!
Väldigt ovanligt för att i vanliga fall så ogillar jag Måndagar =)
Traskade iväg till Praktiken och var där 08:10, trodde jag började 8.
Men kocken sa att jag började 9 så jag tänkte bara skit i samma, jag börjar nu ;)
Städade 2 timmar, 3 koferensrum. I det ena var det så mycket prylar att damma
av så att det var lite smådrygt, men Alton kom kl 9 så hon hjälpte mig med det sista!
Haha, hon fick mig att skratta idag, jag trodde inte hon var seriös!
Jag bara fortsatte skratta, och jag vet inte direkt varför jag skrattade när hon frågade
för att jag trodde inte hon var seriös.
Men tydligen så kan man vara det. Fick jag svar på ikväll =) Haha.
Min humor ibland.. men det bjuder jag på!

Slutade kl 14 och drog hemåt. Mötte upp Ange så gick vi hem till Zandra.
Drack kaffe, snackade och skrattade.
Givetvis så kom det upp massa nastytalk igen. Haha.
Sådan blir jag vid denna tiden på månaden.. to much info! ;)

Varit hemma i någon timme nu. Har duschat och tagit en ansiktsmask för att
jag tycker det behövdes, var ett tag sedan. Gottar mig med en kopp Cappuccino med! =)
Ska snart fixa i ordning för kvällen och inför morgon dagen
sedan gå och lägga mig och somna till en film. 
Chu ~


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.