2011/10/26

Onsdag.

Godkväll!
Har inte hunnit blogga förrens nu.
Praktiserade idag och efter Praktiken drog jag hem till Zandra.
Sen kom Mikael och Ange också.
Vi åkte till Maxi och handlade. Tog en Kaffe hemma hos Zandra med.
Färgade Zandras hår, eller ja, tog avfärgning i hennes hår =)
Det är nästan detsamma som att färga. Fast nästan. Haha.
Var hemma runt 20:30, min telefon ringde när jag kom hem så fick lite
till helgen, slipper sitta hemma och glo som det ser ut som just nu.
Men hittar ju alltid på något! =)
I helgen ska jag kanske hjälpa Angie och Matchaz att flytta.
Kanske träffa Lotta på Lördag.
Får se vad helgen har att erbjuda! Är ju Torsdag i morgon redan.
Nästa helg är i alla fall planerad. Kul! =)

Besökare på min blogg hittills, tycker att sifferordningen såg rolig ut.
Nu är klockan mycket, måste krypa ner nu, Back to business tomorrow!
Chu ~

- don´t know if I should continue to waste more time or not on us? =/

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.