2011/10/18

Tisdag.

Idag var det första dagen på min Praktik, började kl 10:00 och slutade 14:20 =)
Det var riktigt kul. Trivs redan. Arbetskamraterna är toppen, Chefen är toppen
och prao-eleven som är där var också hur trevlig som helst!
Var i Serveringen och hade hand om Buffén idag, i morgon ska
jag ut och jobba i köket som kallskänka! =)
Riktigt bra att jag kan jobba på fler än ett ställe, jag är awesome ;)

Efter jag hade slutat så skulle det givetvis regna ute när jag skulle gå.
Men min syster hämtade mig för vi skulle inom Maxi och sedan hem
till henne och käka lite och dricka Kaffe! =)

Kom hem för någon halvtimme sedan.
Fixade med posten och fyllde på matskålarna till katterna.
Har just nu inte bara min Celine hemma, utan Celines syster Berz (Bärz)
och Chili hos mig. Snart ska någon hämta Chili.

Har plockat fram kockbyxor och kockmössa till i morgon.
Dock hittade jag inte knapparna till kockrocken så jag får låna
en rock på Praktiken! =)

Resten av kvällen ska bestå av att ta det lugnt här hemma,
kanske kommer en kompis hit också! Får se.
Får inte bli för sent ikväll, ska ju upp tidigt i morgon!

Bild på Celine och Berz som jag fotade igår kväll. Mysiga!


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.