2011/10/02

Varför?

Det är ofta jag tänker Varför du inte hör av dig längre.?
Förut hördes vi av oftare och du frågade mig ofta om hur jag mådde
och vad jag hittade på.
Nu finns det inte där längre. Det är helt tyst. Så tomt.
Jag trodde att vi var vänner, att vi skulle fortsätta höras av som
vanligt efter det som hände.
Jag vet att jag gjorde ett litet fel, men det var inte så lätt att veta
vad jag skulle göra när du sällan talade om för mig vad du tyckte och tänkte.
Du vet vad jag tyckte om dig, vad jag kände, att jag gillade dig.
Men helt plötsligt var det för sent, jag valde att göra detta.
Det känns som du hatar mig för det.
Vad skulle ha hänt om inte det hände?
Hade allt varit bra då, eller hade det varit som det är nu.. alldeles dött
och tyst mellan oss, en kontakt som är bryten?
Jag vet att jag har dig på Facebook och att jag kan nå dig på sms..
men det är inte så att jag vågar att höra av mig.. eller vågar och vågar men..
känns ändå som att jag inte kommer att få ett svar ifrån dig ändå.
Det kommer inte att göra så mycket skillnad. Eller?
Är upp till dig också att höra av sig. Det är ju inte bara jag.
Jag har ju hört av mig först flera gånger efter detta. Jag har fått svar.
Men känns ändå fel, känns som om det är upp till dig också att höra av dig
om du vill vara min vän.
Är du kanske upptagen med annat och inte har tid att höra av dig?
Eller har du helt enkelt ingen lust att höra av dig till mig för att du är sur på mig?
Det känns så.
Jag saknar dig....

I remember the first time you and I met up at the crossroads .. It was early when I got to know you.

"I can still remember... 
when we used to talk to each other, 
and laugh together... 
when we shared our memories, 
and did crazy stuff together... 
But that time is over now... 
we never talk or laugh... 
we never share something, 
and we never do crazy stuff... I miss u..."

Vill ägna denna låten till dig också.. för att den får mig till att tänka på dig!



Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.