2011/10/28

Why?

Varför har jag Otur med Vänner, djur, familj och kärleken?
Alltid är det något som händer..
Jag kan inte fatta att det är sant. Jag som inte skulle kunna skada någon
annan på något vis råkar ut för tråkigheter.
Jag vill inte fatta att detta är verkligheten, för att det gör så ont!
Att det kan kännas så mycket när en Individ försvinner ur ens liv..
man har ju levt ihop. Tror f'n att det känns! Det är inte rättvist!


Tror d''vulen där nere vill mig något ont.
Jag har inte ens varit stygg!? 
Inte för att jag är troende för något till fullo men ändå.
Fattar ingenting att saker händer och på så kort tid?
Många frågor utan svar..
Otur går hand i hand.. yes, you name it!


Ikväll avled Otto, min dansmus =(
Otto låg på golvet när jag kom hem, Celine och Berz hade fått tag i honom.
Han hade lyckats rymma ifrån buren igen..
Igår rymde han också, helt plötsligt var han i min säng.
Inga luckor var öppna på buren ens.. jag fattar inte! =(
Orättvist..
R.I.P Otto 


På något konstigt sätt känns det som om alla lämnar mig..
Min mamma, min morfar, min farfar, Chris avled i Canser nyligen och nu Otto.
Har vänner också som försvunnit, inte bara ur liv utan också övergivit mig
på grund av umgänge. Men då är det inte äkta vänner.. har personer
nära i min omgivning som också lämnat mig känns det som.. på en 
annans begäran! Helt sjukt att folk som är mogna nog inte kan leva in till sina
beslut och välja själva utan bara anpassa sig efter andra bara för att rädda
sig själva och är egoistiska..
Visst, jag tror säkert att den personen jag menar kommer att läsa detta.
Men jag står för det, det är så jag känner, helt upp till den att visa och
säga sanningen.. En dag kommer detta att ångras av den, but not my problem,
i don´t waste time, ni vet som jag brukar säga.
Varför lägga ner tid på sådant som gör en ledsen eller förbannad?
Lev livet som man ska, lycklig.. till fullo!
Bearbeta det jobbiga och ta sig igenom det, livet slutar inte här.
Man har mer att lära, mer att gå miste om, mer att älska, mer att ge och ta,
ja.. mer liv att leva.


Tänk på det! Puss! 


Peace! 




Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.