2011/11/01

2011年11月01日 ~ Tisdag.

Hej!
Idag har det varit fullt upp för min del.
Mycket på Praktiken och sedan efter praktiken också.
Har handlat inför festen som jag ska ha på Lördag!
Jag ser verkligen fram emot detta! =)

Har även handlat lite mer saker till min Outfit jag ska ha på Festen.
Det är ju en Fest med temat Halloween, bara för att det är den tiden nu!
Allt utom alkoholen är fixad.
Får se hur det blir med musiken och så också, får se om vi får
någon DJ på Lördag! (?) Men ska nog kanske inte vara några problem.
Allt löser sig ju alltid! =)

Har precis gjort mig klar efter duschen med lite ansiktsmask och bodylotion.
Gjort mig extra len och fin, för i morgon fyller ju lilla jag 20 år! =)
Naglarna bryr jag mig inte så mycket om ikväll, ska ju fixa dem på
fredag kväll.
Har bara tagit bort det gamla nagellacket och tagit lite genomskinligt lack
på som gör dem hårdare! =)
Blir säkert bra med det.
Nu ska jag fixa något litet att äta.
Chu ~

Inför festen ^_^
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.