2011/11/05

2011年11月04日 ~ Fredag.

Praktiken idag, riktigt skönt sista dagen i veckan och i morgon ska
jag ha min efterlängtade fest! =)
Har inte gjort så mycket mer än att Praktiserat idag, packat ner
sakerna inför festen i morgon sen var jag med Mattias och Viktor.
Kikade film, Wrong Turn 4. Inte lika bra som de första. =/

Min mobil tog sig ett bad idag.. eller ja.
Jag skulle fixa lunchdrickan och hälla upp den så såg jag inte
att "kranen" var öppen på den så att det rann saft på mitt förkläde,
på fickan där jag hade min mobil!
Den är efterbliven nu och startat om sig ett par gånger, kameran funkar
inte riktigt och mobilen är helt allmänt seg. Fuck it!
Fick ett fnatt för en stund sedan så nu är den avstängd =/
Gick inte att trycka på touchskärmen, den reagerade inte..
precis när jag skrev ett sms också!
Blir irriterad på sånt, och vet ej om jag ska lämna in den.
Har ingen extra telefon..

Men får vara utan mobilen, fast bra att ha om någon behöver få tag på
mig och det är viktigt, jobb och så.

Nu måste jag sova, ska stiga upp snart igen och fixa inför festen!
Godnatt, Chu ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.